شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 22,638
بازدید دیروز: 27,889
بازدید کل: 151,701,204
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 148
کاربران حاضر: 149
تجارت الکترونیک در ایران
چکیده:

تجارت الکترونیک یک راه جدید برای کسب و کار با استفاده از اینترنت در سراسر جهان ارائه داده است. کسب و کار الکترونیک پتانسیل لازم برای بهبود بهره وری در بسیاری از مناطق را دارد که در نتیجه اهمیت قابل توجهی در بسیاری از کشورها دریافت کرده است . با این حال برخی از کارشناسان در مورد تجارت الکترونیک در کشورهای توسعه نیافته دچار تردید هستند . عدم وجود زیرساخت های ارتباطی ، اقتصادی ، اجتماعی و کمبود قوانین موانع بسیاری را برای پذیرش و رشد تجارت الکترونیک ایجاد کرده است . این مقاله نشان می دهد که به منظور درک پذیرش و انتشار تجارت الکترونیک در کشورهای توسعه نیافته از جمله ایران توجه استراتژیک به مسائل زیرساختی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی و تصویب قوانین یک امر ضروری است . هدف این مقاله ارائه برخی از مشکلات در راه اندازی تجارت الکترونیک در کشور است و با امید رفع این موانع برای عبور از مرحله توسعه نیافتگی کشور .

کلید واژه: تجارت الکترونیک ، موانع تجارت الکترونیک ، آمادگی الکترونیک ، تعاملات الکترونیک .
نویسنده(گان): صمد علی نیا
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.