شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 799
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,681,699
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 83
کاربران حاضر: 83
مدیریت استراتژیک برند
چکیده:

امروزه در دنیای کسب و کار نام تجاری به یکی از مهم ترین جنبه های استراتژی کسب و کار تبدیل شده است که می تواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند . نام های تجاری به عنوان یک منبع استراتژیک برای شرکت ، با ایجاد ارتباطات مثبت روانی و شکل گیری روابط عاطفی با مشتری سبب افزایش ارزش محصولات و خدمات نسبت به رقبا می شوند. در گذشته به برند تنها به عنوان بخشی از فرآیند طراحی محصول جدید نگریسته می شد ، بنابراین نگرش نسبت به این مفهوم به عنوان یک سری از تاکتیک ها (نه استراتژی) بوده و روش های ایجاد آن شباهتی با یک راهبرد نداشته است . امروزه برندها به عنوان یک نقطه آغاز تمایز بین پیشنهادهای رقابتی مطرح می شوند به طوری که در موفقیت سازمان ها نقشی حیاتی دارند . لذا به مدیریت برند ، به عنوان یک فرآیند استراتژیک توجه می شود . با توجه به اهمیت مدیریت استراتژیک در ایجاد برند وحفظ آن به منظور موفقیت در بازارهای رقابتی ، در این مقاله تلاش شده است با یک نگاه استراتژیک به مدیریت برند پرداخته شود . همچنین مدل جامع مدیریت راهبردی و فرایند استراتژیک مدیریت برند و دیدگاههای صاحب نظران در این باره مورد بررسی قرار می گیرد .

کلید واژه: مدیریت استراتژیک ، برند ، ارزش برند
نویسنده(گان): صمد علی نیا
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.