شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,898
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,698,798
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 59
کاربران حاضر: 59
هوشمندی کسب و کار
چکیده:

گسترش روز افزون ، سریع فناوری ارتباطات و اطلاعات واستفاده از خروجی این فناوری ها در تصمیم گیری مدیران آثار بسیاری در عرصه تولید وخدمات داشته، امروزه بهره گیری از این فناوری ها در عرصه تجارت وخدمات و استفاده ازآنها درعرصه سیستم های سازمانی آثار و تبعات مثبتی در ساختار ، مدیریت ،منابع انسانی وبهره وری سازمان داشته است. که این تاثیرات باعث تغییر نوع کسب وکار از سنتی به الکترونیکی ونهایتا هوشمندی کسب وکار گردیده است .در این رهگذر توسعه روز افزون اینترنت در جهان و استفاده تعداد زیادی ازکاربران از شبکه جهانی اینترنت از طریق دهکده جهانی مجازی اینترنت بستری مناسب و مساعد برای کسب و کار الکترونیکی بوجود آورده است . اما آنچه مهم است در جهان کنونى با استفاده از مباحثی چون منطق فازی وهوش تجاری سازمانها وموسسات بدنبال هوشمندسازی ارائه خدمات وکالاهای خود می باشند وحوزه جدیدی در کسب وکار ایجاد گردیده که به آن هوشمند سازی کسب وکار (BI) گویند .
فرمت فایل: Word

کلید واژه: سازمانها و موسسات ، کسب وکار ، هوشمند سازی
نویسنده(گان): علی راستی (فرستنده) ، ملیحه حسین خو
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.