شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,643
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,661,646
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 114
کاربران حاضر: 114
دانلود ترجمه مقاله انگلیسی؛ رابطه بین شهرت اخلاقی سازمان و ارزش دریافت شده مشتری از منظر ادراکات مشتری
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 11 صفحه و مربوط به سال 2011 می باشد.

برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه: رفتار اخلاقی، ارزش مشتری، رضایت، وفاداری
نویسنده(گان): مترجم: خواجه پور
منبع: International Journal of Bank Marketing Vol. 29 No. 5, 2011
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2011
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 8800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی