شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,642
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,669,645
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 111
کاربران حاضر: 112
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر تبلیغات شفاهی در صنعت بانکداری
چکیده:

با توجه به اهمیت غیر قابل انکار تبلیغات شفاهی در بازاریابی به ویژه در بخش خدمات، مطالعه عوامل موثر بر آن امری ضروری است. هدف اصلی این پژوهش، بررسی تاثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر روی تبلیغات شفاهی در صنعت بانکداری می باشد و به آزمون سه فرضیه می پردازد. قابل ذکر است که، پژوهش حاضر از نظر روش و ماهیت، از جمله تحقیقات علّی است؛ و به لحاظ اجرا، پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی بوده و از مدل یابی معادلات ساختاری برای بررسی روابط بین اجزای مدل بهره برده است؛ جامعه آماری در این تحقیق، مشتریان بانک های خصوصی شهرستان اراک در سال 90 می باشند. برای رسیدن به اهداف تحقیق، تعداد 400 پرسشنامه بین مشتریان بانک های خصوصی در شهرستان اراک توزیع گردید که از این مقدار، تعداد 386 پرسشنامه آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این تحقیق به جز فرضیه تاثیر بعد اعتماد بر روی تبلیغات شفاهی، دو فرضیه دیگر مورد تایید قرار گرفت. نتایج حاصل از پژوهش گویای این مساله است که به طور کلی ابعاد کیفیت ارتباطات شامل رضایت، تعهد و اعتماد به عنوان یکی از پیش فرض های ترغیب مشتریان بانک ها به تبلیغات شفاهی مطرح می باشد.

کلید واژه: کیفیت ارتباطات، رضایت، اعتماد، تعهد، تبلیغات شفاهی
نویسنده(گان): ماندانا پناهی وانانی، پیمان غفاری آشتیانی، رضا شعبانی (فرستنده)
منبع: کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.