امروزه روشهای قدیمی اداره سازمانها پاسخگوی تغییرات سریع محیط اطراف نیستند. رشته مدیریت در سراسر دنیا شاهد تغییرات پردامنه و زیر بنایی شده است و از شیوه سنتی بیرون آمده، متحول شده و همه اعضای سازمان را در امور جاری مشارکت داده است. دو روند این تغییر مدیریت را تشدید کرده است، نخست نرخ فزاینده تغییرات که در سایه رقابت جهانی به وجود آمده است. روند دوم، تغییر زیر بنایی است که در فناوریهای سازمانی رخ میدهد. در دهه ی 80 و 90 شرکتها و سازمانها به این نتیجه رسیدند که باساختار سنتی توان انعطاف پذیری لازم برای همسویی باتغییرات پیرامونی ناشی از جهانی شدن اقتصاد و پیچیدگیهای آن را ندارند. پس به این نتیجه رسیدندکه باید سازمان خود را به ابزارهای جدیدی برای یادگیری مجهز کنند. از آن جمله این ابزار ها یاد گیری سازمانی می باشد در این مجموعه آموزشی به موارد زیر می پردازیم 1- مقدمه 2- تعریف سازمان یاد گیرنده 3 انواع یاد گیری سازمانی 4 ویژگی های سازمان یاد گیرنده 5 سیر تکاملی سازمان یاد گیرنده 6 راهبرد های برای خلق سازمان یادگیرنده 7 پنج قاعده یا فرمان 8 رهبری در سازمان یاد گیرنده 9 ریشه ناتوانی سازمانها در یاد گیری 10 راهبردهای گسترش 11 - مطالعه موردی 12 نتیجه گیری و سایر مطالب مفید و سودمند دیگر برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید