شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,806
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,155,014
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 74
کاربران حاضر: 74
جزوه گرامر زبان انگلیسی (ویژه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت)
چکیده:

درس زبان انگلیسی از جمله مهمترین دروس کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت به لحاظ ضریب می باشد. بنا به عللی از جمله عدم آشنائی و نبود منبعی مشخص، داوطبان وقت کمی را صرف این درس مهم می نمایند و به سادگی از کنار آن می گذرند. اما بایستی این نکته را در نظر گرفت که کسب درصد بالا در این درس می تواند به پله ی پرشی برای داوطبان و ایجاد تمایز نسبت به رقبا تبدیل شود. حدود یک چهارم سوالات کنکور مستقیما مربوط به قواعد گرامر و در باقی سوالات نیز دانستن قواعد گرامری برای ترجمه و درک بهتر جمله لازم است. در فایل حاضر سعی شده مهمترین و پرکاربردترین قواعد گرامری که برای داوطبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مورد نیاز می باشد ارائه گردد. علاوه بر آن مطالعه آن برای سایر افراد علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی مفید بود و جوابگوی نیازهای معمول آنها خواهد بود. در این فایل مباحث مربوط به 16 زمان، افعال کمکی، جملات شرطی، جملات مجهول، جمله سازی، کلمات پرسشی، مالکیت ها،جملات امری، منفی و .... به همراه مثال ارائه شده است. در پایان نیز به تعدادی از سوالات گرامر آزمون های سال های قبل پاسخ تشریحی داده شده است، زیرا احتمال تکرار نکات آنها در کنکورهای آتی به عنوان نکات مورد نظر مولفین کنکور می رفته است. داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد، دکتری و سایر علاقمندان به فراگیری زبان انگلیسی می توانند از مطالب جزوه حاضر بهره مند گردند.
جهت تهیه این مجموعه بعد از عضویت در سایت  نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 12000 تومان از طریق قسمت افزایش اعتبار در صفحه شخصی اقدام نموده و سپس فایل پی دی اف این واژگان را دانلود کنید.
جهت مشاهده سایر جزوات و خلاصه کتب اینجا را کلیک کنید

کلید واژه: جزوه گرامر زبان انگلیسی، گرامر، کنکور ارشد و دکتری، زبان
نویسنده(گان): محمد رضا مایلی
منبع: کتب مرجع
موضوع: زبان انگلیسی
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 37
قیمت (تومان): 12000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.