QFD یک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتریان واقعی محصول می باشد. به بیان دیگر فلسفه اصلی استفاده از QFD, اعمال و لحاظ نمودن خواسته های کیفی مشتری در مراحل مختلف تکوین محصول می باشد.رسالت نهایی آن درک و ترجمه “خواسته های کیفی مشتری “ به “زبان فنی و مهندسی” سازمان می باشد. پاورپوینت حاضر مشتمل بر 36 اسلاید مرتبط با موضوع QFD است و برخی از سرفصلهای آن عبارت است از تاریخچه، تعریف QFD، وظایف OFD، مزایای QFD، مقایسه تخصیص منابع در دو روش طراحی سنتی و طراحی به کمک QFD ، جدول ندای مشتری (VOCT)، مدل کانو، تشریح روش چهار مرحله ای QFD و تئوری حل خلاقانه مسائل (TRIZ ) است. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید