نقش و جایگاه اطلاعات در عملکرد سازمانهای امروزی برکسی پوشیده نیست. سازمانها به منظور حفظ بقا در محیط کسب وکار رقابتی و به سرعت در حال تغییر کنونی باید به ابزارها و فناوریهای نوین اطلاعاتی مجهز باشند تا بتواند اطلاعات مورد نیازمدیران سازمان را به موقع، خلاصه شده و در حداقل زمان در اختیار آنها قرار دهد. هوش تجاری سیستمی است که داده های مختلف، پراکنده و ناهمگون یک سازمان را یکپارچه و منسجم می کند و از طریق تشکیل پایگاه داده تحلیلی و با استفاده ازتکنیکها و برنامه های کاربردی می تواند گزارش های تحلیلی و چند بعدی را برای تصمیم گیری مدیران سازمان فراهم کند. در این مجموعه آموزشی ابتدا به مفاهیم هوش تجاری کاربرد و اهمیت استراتژیک هوش تجاری در تصمیمان سازمان چرا باید به هوش تجاری بپردازیم تعاریف هوش پایگاه داده ای مراحل ساخت پایگاه داده ای سیستم تصمیم یار هوشمند نقشه راه تولید یک پروژه تجاری و فرایندهای تجاری و مفاهیم داشبورد توسعه داشبورد و موضوعات متعدد دیگر در زمینه هوش تجاری پرداخته می شود برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید