بخش زیادی از دانش سازمان ها تجارب کاری افراد سازمان است که در طی سالیان متمادی فعالیت و در موقعیت ها و پروژه های گوناگون حاصل شده است. این تجارب حین فعالیت های کاری افراد شکل می گیرد و با مرور زمان کامل تر می شود. ثبت و نگهداری این تجارب جهت به کارگیری در فعالیت های آینده بسیاری ضروری است. از طرفی امروزه در سازمانهای پیشرو، اکتساب دانش از منابع دانشی موجود در سازمان خصوصاً کارشناسان و خبرگان سازمانی یکی از مولفه های اصلی مدیریت دانش سازمانی است و دارای تکنیکهای متعدد با رویکردهای مختلف می باشد. در این مجموعه اسلایدها ابتدا تاریخچه ای ازتجربه سپس مفاهیم تجربه فرآیندهای کسب تجربه تعاریف تجربه مدیریتی نتایج حاصل از پیاده سازی تجربه مستندسازی تجارب و ......... مورد بررسی قرار می گیرد برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید