شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 06 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,869
بازدید دیروز: 38,882
بازدید کل: 160,487,826
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 110
کاربران حاضر: 110
ارزیابی ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتریان در صنعت بانکداری
چکیده:

هدف پژوهش حاضر، ارزیابی ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتریان در صنعت بانکداری بر اساس مدل کلر می باشد. در این پژوهش، ارزش ویژه ی برند بر مبنای معیارهای آن شامل برجستگی برند، عملکرد برند، تصویرسازی ذهنی از برند، قضاوت ها نسبت به برند، احساسات نسبت به برند، هم نوایی با برند از دیدگاه مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفته است. این پژوهش از نظر روش، پیمایشی و از نظر نوع، توصیفی و از حیث هدف، کاربردی است. جامعه ی آماری پژوهش تمامی مشتریان بانک سپه شهر تبریز (ایران) می باشد. روش نمونه گیری پژوهش به  صورت خوشه گیری چند مرحله ای است. برای آزمودن فرضیه ها از آزمون  آماری T-test مستقل استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داده است که میزان میانگین ارزش ویژه ی برند بر مبنای معیارهای شش گانه ی آن بالاتر از حد متوسط همان معیارها می باشد.

کلید واژه: ارزش ویژه برند، برجستگی برند، عملکرد برند، تصویرسازی ذهنی از برند، قضاوت ها به برند، احساسات به برند، هم نوایی با برند
نویسنده(گان): مریم عبدلی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.