شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 21 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,083
بازدید دیروز: 16,800
بازدید کل: 152,113,098
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 111
کاربران حاضر: 111
مدیریت بازاریابی و فروش
چکیده:

هیچ‌کس به خاطر دانشش پول در نمی‌آورد، به‌خاطر کاری که با دانشش می‌کند پول در می‌آورد. چرا مشتری خرید می کند؟ هنگامیکه مشتری تصمیم به خرید چیزی دارد، به عنوان یک فروشنده حتما دوست دارید اولین فردی باشید که به شما مراجعه می کند .ولیکن رقبای شما نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستند. چه عاملی موجب می شود که مشتری مکان خاصی یا بهتر است بگوییم از بین رقبای مختلف یکی را برای خرید انتخاب می کند. این همان چیزی است که ذهن شرکت های مختلف را به خود مشغول ساخته است. بهتر است بدانید که حتی مشتریان نیز اغلب مواقع پاسخی برای این سوال پیدا نمی کنند.
این فایل پروژه ای در زمینه مدیریت فروش و بازاریابی در 94 صفحه در فرمت ورد است
 

کلید واژه: بازاریابی و فروش، تبلیغات، استراتژی بازاریابی
نویسنده(گان): یاسین قاسمی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 94
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.