شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 12 تیر 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,532
بازدید دیروز: 29,564
بازدید کل: 164,583,693
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 70
کاربران حاضر: 70
بررسی فرایند توسعه محصول جدید از کشف ایده تا روانه سازی به بازار براساس مدل stage-gate
چکیده:

امروزه در جهان اقتصادی ، بیشتر شرکت ها در جست و جو برای یافتن عوامل ایجاد مزیت رقابتی هستند . اغلب شرکت های پیشرو در سراسر جهان به این حقیقت کاملا واقفند که مهم ترین عاملی که باعث تفوق و برتری آن ها در بازار رقابت جهانی می گردد ، داشتن قابلیت استمرار در طراحی و عرضه ی محصول جدید به بازار ، سریع تر و موثرتر از سایر رقبا می باشد . توجه به ابعاد مختلف خواسته ها و نیازمندی های مشتریان اصلی ترین عامل انگیزه بخش برای ارائه محصول یا خدمت جدید تر سازمان هاست . محصولات جدید از ضروریات شرکت های امروزی به شمار می روند . در حقیقت محصولات جدید پاسخی به بزرگترین مشکلات سازمان هاست . این مقاله به تشریح مفاهیم توسعه محصول جدید،طبقه بندی آن و بررسی فرایند توسعه محصول جدید براساس مدل stage-gate می پردازد.

کلید واژه: توسعه محصول جدید، فرایند توسعه محصول جدید، مدل stage-gate
نویسنده(گان): اسماعیل رمضان پور، ساناز سلطانی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.