شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 32,887
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,745,199
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 381
کاربران حاضر: 381
نقش صنعت بیمه در توسعه یافتگی اقتصادی
چکیده:

صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی از سویی به عنوان یکی از عمده ترین نهاد های اقتصادی مطرح بوده و از دیگرسوی فعالیت دیگر نهاد ها را پشتیبانی می کند. به عبارتی صنعت بیمه با گرد آوری حق بیمه های دریافتی(premium) در توسعه اقتصادی دارای نقش است واز طرف دیگر با ایجاد امنیت و اطمینان برای فعالیت های خدماتی، تولیدی و... در جامعه روند سازندگی، پیشرفت و ترقی را تسهیل می کند. در این فایل تاریخچه بیمه در ایران و جهان به همراه اعداد و ارقام واقعی آن ارائه شده است. میزان تاثیر آن در اقتصاد کلان کشور، حق بیمه تولیدی، نسبت خسارت پرداختنی و ... بیان شده و انواع بیمه در ایران و دنیا به تفکیک بررسی شده است.

فایل به صورت اسلایدهای پاورپوینت با فرمت پی دی اف است.

برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: صنعت بیمه، توسعه یافتگی اقتصادی، حق بیمه تولیدی
نویسنده(گان): محمد رضا مایلی
منبع: کتب مرجع
موضوع: مدیریت بیمه
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 23
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.