شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,417
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,669,420
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 131
کاربران حاضر: 133
رابطه قدرت و رضایت در بین تولیدکنندگان و خرده فروشان
چکیده:

تبدیل بازار تولیدکننده-محصول به بازار تقاضا-مشتری باعث شد تا در کانال های توزیع، قدرت و نفوذ از تولید کنندگان به خرده فروشان به عنوان کسانی که در ارتباط مستقیم با مصرف کننده نهایی هستند تغییر کند. مصرف کنندگان نهایی با توجه به اعتمادی که به خرده فروشان پیدا می کنند از آنها مشورت می خواهند تا چه کالایی را خریداری کنند و این نفوذ خرده فروشان را برای فروش محصولات تولیدکنندگان افزایش می دهد. این مقاله به تجزیه و تحلیل تاثیر قدرت و رضایت در موفقیت و رفتار اعضای کانال توزیع می پردازد. اولین مسئله ای که مورد بررسی قرار گرفت این بود که آیا قدرت از تولیدکنندگان به خرده فروشان انتقال یافته است؟ دومین مساله ی مهم رضایت خرده فروشان از تولیدکنندگان، عوامل تاثیر گذار بر این رضایت وتاثیر رضایت خرده فروشان بر موفقیت تولیدکنندگان است. و در نتیجه این مقاله به تجزیه و تحلیل این می پردازد که آیا رابطه ای بین قدرت و رضایت وجود دارد و اگر دارد تاثیر آنها را بر اعضای کانال توزیع و موفقیت آنها بررسی می کند.

کلید واژه: بازاریابی رابطه مند، رضایت، قدرت، خرده فروشان
نویسنده(گان): علی اکبرزاده افروزی، آزاده عامری
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.