شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 07 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,276
بازدید دیروز: 35,533
بازدید کل: 157,770,749
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 115
کاربران حاضر: 116
چگونگی ورود بازاریابی به تجارت الکترونیک
چکیده:

پیشرفت بسیار سریع فناوری اطلاعات باعث شده است که شرکتها برای شناسایی مشتری، تولید محصول و خدمات مورد نیاز این مشتریان شیوه های جدیدی بیاموزند و برای توزیع محصولات خود از نظام های بسیار کار آمد استفاده کنند و برای بر قرار کردن ارتباط با یکایک گروهای بزرگ از مشتریان راههای جدیدی ارائه کنند. در این مقاله ابتدا تعریف کوتاهی از بازاریابی و تجارت الکترونیک ارایه شده است سپس نحوه ورود به این عرصه و دلایل عقب ماندگی این صنعت در ایران مورد بررسی قرار گرفته است.

کلید واژه: تجارت الکترونیک ، بازاریابی ، تبلیغات
نویسنده(گان): رضا نجار
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1386
تعداد صفحات: 29
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه