ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 19,202
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,673,205
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 127
کاربران حاضر: 127
تعداد دریافت: 7
تعداد بازدید: 2871
پیش بینی رفتار سایشی چرخهای قطار با استفاده از داده های واقعی به منظور برنامه ریزی تعمیرات چرخها
چکیده:
نا مشخص بودن زمان رسیدن چرخ به حد سایش ( wear limit) و نیاز به ایجاد مجدد پروفیل چرخ ( Re-profiling ) امکانبرنامه ریزی و مدیریت صحیح جهت بهره برداری بهینه ناوگان را مختل می سازد. در این مقاله روشی جهت تعیین مدل رفتاری سایش برای چرخهای قطار ارائه شده است . جهت مدلسازی ، واگنهای موجود در خط ۵ متروی تهران انتخاب و ضخامت هر چرخ برای مدت ۳۸ ماه اندازه گیری و ثبت شده است و نمودار "ضخامت فلنج – کیلومتراژ کارکرد" برای آنها ترسیم گردیده است. سپس تابع رفتار سایش هر چرخ مشخص گشته و نهایتا با استفاده از توابع بدست آمده به روش کمترین مربعات و احتساب ضریب اطمینان مناسب ، مدل رفتاری سایش تعیین شده است. مهمترین کاربردهای تعیین مدل سایش ، پیش بینی زمان رسیدن به حد سایش و مدیریت صحیح وبهره برداری بهینه ازناوگان درمدت زمانی که ناوگان جهت ایجاد مجدد پروفیل چرخ در اختیار مجموعه نیست ، می باشند. نرخ سایش چرخها نیز طی این فرآیند تعیین می گردد.
کلید واژه:
سایش، چرخ، مدل، تعمیرات، قطار
نویسنده(گان):
مسعود انصاری، امین اوحدی، محمدعلی رضوانی، نیما کرباسی زاده
منبع:
سومین کنفرانس نگهداری تعمیرات
موضوع:
نگهداری و تعمیرات
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
6
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
134 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved