شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 158
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,601,530
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 524
کاربران حاضر: 525
بررسی بازاریابی اینترنتی، فرصت‌ها، چالش‌ها و موانع و استراتژی موثر
چکیده:

اکنون برای همه کشورهای صنعتی و تازه صنعتی‌شده روشن است که اینترنت به‌عنوان یک پدیده نوظهور در توسعه اقتصادی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف آن نقش بسزایی را ایفا می‏کند. در این مقاله ابتدا ادبیات بازاریابی اینترنتی، سپس بازاریابی اینترنتی و آمیخته بازاریابی مورد بررسی قرار داده می‌شود. در ادامه با بررسی چالش‌ها و فرصت‌های بازاریابی، راه‌کارهای موثر در بازاریابی اینترنتی و جایگاه آن تحقیق می‌شود و در پایان استراتژی‌های موثر در بازاریابی اینترنتی برای استفاده از چالش‌ها و بهره‌گیری از فرصت‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد.

کلید واژه: بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، استراتژی موثر، آمیخته بازاریابی
نویسنده(گان): مانوئل اوهانجانیانس (فرستنده)، جواد قربانی، میثم صفاری نژاد
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.