شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,232
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,673,235
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 76
کاربران حاضر: 76
دانلود ترجمه مقاله انگلیسی؛ فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 5 صفحه و مربوط به سال 2012 می باشد.

برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، فناوری اطلاعات، کسب و کار
نویسنده(گان): مترجم: حاتمی
منبع: Social and Behavioral Sciences, 2012, 41(59),pp.59-64
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 5900
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی