شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 06 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,226
بازدید دیروز: 38,882
بازدید کل: 160,469,183
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 175
کاربران حاضر: 175
اتوماسیون اداری (تعریف، معایب، مزایا و کاربردها)
چکیده:

کامپیوتری و مکانزه کردن مکاتبات اداری و گردش نامه های سازمانی از جمله مقوله هایی است که ذهن تحلیل گران و طراحان سیستم را به خود مشغول کرده است. اتوماسیون اداری تنها یکی از دستاوردهای پیشرفت های عظیم دوره فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعات است. به کمک فناوری های اطلاعات اتوماسیون معنا و هستی دوباره یافته و عملیات سازمانی سریع تر و کم هزینه تر صورت می گیرد. در این گزارش در پی آن هستیم تا ضمن واژه کاوی مفهوم اداره و دفتر و نحوه گردش مکاتبات اداری در شکل سنتی، به تبارشناسی اتوماسیون اداری پرداخته و در نهایتاً به معرفی مزایا و معایب اتوماسیون اداری پرداخته تا ابعاد و اضلاع پنهان این پدیده منفعت زا را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

کلید واژه: فناوری اطلاعات، اداره، اتوماسیون اداری
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.