شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,612
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,671,615
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 72
کاربران حاضر: 72
بازاریابی حمایتی و حسی در بستر بازاریابی رابطه مند
چکیده:

هزینه بدست آوردن یک مشتری جدید بین 5 تا 7 برابر هزینه نگهداری یک مشتری موجود است، بنابر این بر هیچ کس پوشیده نیست که مشتری مهمترین دارایی یک شرکت است و حفظ و نگهداری آن اساسی ترین وظیفه یک شرکت برای موفقیت در دنیای پر تلاطم کسب و کار امروزی است. یکی از ابزار دست یازیدن به این امر ایجاد روابط بلند مدت با مشتری است. که بازاریابی رابطه مند به خوبی به ایجاد این رابطه می پردازد. ولی آیا تنها با ایجاد روابط بلند مدت می توان مشتری را حفظ نمود به عبارت دیگر تنها بازاریابی رابطه مند کافی است. این مقاله به بررسی پارادایم بازاریابی رابطه مند پرداخته و آن را از زوایای مختلف بررسی نموده و در انتها نتیجه گیری می کند که امروزه بازاریابی رابطه مند لازم است ولی کافی نیست و برای موفقیت در بستر بازاریابی رابطه مند باید از بازاریابی حمایتی و بازاریابی حسی استفاده نمود.

کلید واژه: بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حمایتی، بازاریابی حسی
نویسنده(گان): فروز جعفری زاده (فرستنده)، سیده الهام زارعی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.