شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,895
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,671,898
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 93
کاربران حاضر: 93
خصوصی سازی موفق : مفاهیم و مولفه ها
چکیده:

در بستر خصوصی سازی ، سازمان ها آمادگی حضور قوی تر در بازارهای جهانی را خواهند داشت و با کوچک شدن بخش دولتی، رقابت و در پی آن کارایی افزایش می یابد. در کشور ما نیز خصوصی سازی با ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 از سوی مقام معظم رهبری به جهت گیری اصلی کشور در زمینه اقتصاد تبدیل شده است. علی رغم این، همچنان در زمینه مفاهیم و روش های اجرایی آن کمبود احساس می شود. پژوهش حاضر به بیان مفاهیم و تعاریف خصوصی سازی از دیدگاه های مختلف می پردازد. سپس علاوه بر بررسی روش های اجرای خصوصی سازی، به دستورالعمل هایی پیرامون انتخاب بهینه روش ها نیز اشاره دارد. در پایان نیز به بررسی خصوصی سازی در صنعت مخابرات، صنایع وابسته به بانک و کشاورزی از دید پژوهش های دانشگاهی پرداخته می شود.

کلید واژه: خصوصی سازی ، خصوصی سازی خرد ، خصوصی سازی کلان ، عوامل موفقیت
نویسنده(گان): بهمن حاجی پور، فروز جعفری زاده (فرستنده)، محسن هوشمند
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.