شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,962
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,513,240
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 90
کاربران حاضر: 90
نقش مدیریت دانش در خلاقیت و نوآوری
چکیده:

تغییرات سریع دنیای کنونی سازمانها را با چالشهای مختلفی رو به رو کرده است، در این میان سازمانهایی موفق هستند که به کمک ابزار مختلف مدیریتی و فن آوریهای نوین از فرصتهای ایجاد شده به سود خود استفاده کنند که یکی از این چالشها پیچیدگی های ناشی از نوآوری است. که باعث کوتاه تر شدن عمر محصول و افزایش توسعه محصول جدید می باشد. پیچیدگی در نوآوری باعث افزایش مقدار دانش در سازمان می شود. دانش در سازمانهای امروزی به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت تلقی می گردد، به همین جهت مدیریت دانش موجود در سازمانها از اهمیتی ویژه بر خوردار گردیده است. در این مقاله ابتدا تشریح مفهومی مدیریت دانش و نوآوری و در ادامه با استفاده از مدل مفهومی نوناکا و تاکوچی چهار حالت تبادل دانش تشریح شده است

کلید واژه: نوآوری، دانش، مدیریت دانش، اصول مدیریت دانش
نویسنده(گان): دکتر ابراهیم چیرانی، سمیه بنی خدمت، طاهر طاهری (فرستنده)
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه