شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,883
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,618,255
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 445
کاربران حاضر: 445
آشنایی با مدیریت کیفیت جامع
چکیده:

‌در این‌ مقاله‌ سعی‌ شده‌ است‌ باتوجه‌ به‌ اهمیت و گسترش روز افزون مفاهیم‌ و اصول‌ حاکم‌ بر مدیریت کیفیت، مدیریت کیفیت جامع و نظریات رهبران مقوله کیفیت و بلاخص مدیریت کیفیت جامع برای آشنایی اولیه با این موضوع معرفی و توضیح داده شود . در این مقاله بیشتر بر روی نظریات رهبران و پیشتازان مقوله مدیریت کیفیت جامع تاکید شده که خود این نظرات تعریفی کامل و روان از مدیریت کیفیت میباشند و سعی شده است که از نظرات اندیشمندان و نظریه پردازان طراز اول مدیریت و مدیریت کیفیت جامع برای معرفی هر چه بهتر این موضوع استفاده شود. ‌قرائن‌ موجود حاکی‌ از آن‌ است‌ که‌ سیستم‌های‌ مدیریت‌ کیفیت‌ جامع در یک‌ جهت‌ گیری‌ کلی‌ و اساسی‌ در پی‌ تامین‌ نیازها و انتظارات‌ مشتریان‌ هستند. و این‌ بزرگترین‌ رسالتی‌ است‌ که‌ می‌توان‌ برای‌ سیستم‌های‌ مدیریت‌ کیفیت‌ جامع درنظر گرفت. ‌لازم‌ به‌ یادآوری‌ است‌ که‌ در این‌ مقاله‌ از کلیه‌ سیستم‌های‌ مدیریتی‌ موجود به‌عنوان‌ سیستم‌ مدیریت‌ کیفیت‌ جامع یاد شده‌ است.

کلید واژه: مدیریت جامع کیفیت - کارایی - کنترل کیفیت - نوآوری – بهبود کیفیت –فرایند آماری
نویسنده(گان): اسماعیل عراقی هشجین
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.