شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,265
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,731,577
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 200
کاربران حاضر: 201
ارائه چارچوبی جهت ارزیابی کسب و کار الکترونیکی بین بنگاهی
چکیده:

تا کنون مدلهای ارزیابی تجارت الکترونیکی تمرکز شان بر الزامات و چگونگی پیاده سازی آن بوده است . در حالی که براساس دیدگاه سیستمی می بایست تمرکز بر ارزش ها باشد. از این رو در این مقاله ابتدا سعی خواهد شد پس از ارائه تعریف هایی برای کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و تجارت الکترونیکی بین بنگاهی، ضرورت سنجش تاثیرات تجارت الکترونیک بین بنگاهی بیان گردد و بعد از بیان نظرات صاحب نظران درباره ی مزایا و چالش های تجارت الکترونیکی بین بنگاهی و نیز تشریح چارچوب های ارائه شده محققان مختلف به عنوان نمونه ، چهارچوبی برای سنجش تاثیرات تجارت الکترونیک بین بنگاهی در اقتصاد ملی، بانکداری و محیط زیست ارائه گردد .و سپس با استفاده از آنتروپی شانون به تحلیل محتوا پرداخته و نتیجه ی این تحلیل را ذکر میکنیم.و در نهایت نتیجه گیری میشود که کسب و کار الکترونیکی امروزه تبدیل به یک ضرورت بسیار مهم و حیاتی شده که برای همگام شدن با آن، عزم و اراده ای ملی در سطح کشور نیاز است.

کلید واژه: تجارت الکترونیکی بین بنگاهی، اثرات B2B، سنجش B2B، ارزیابی B2B، کسب و کار الکترونیکی
نویسنده(گان): ندا تقوی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.