این فایل شامل اسلایدهایی در خصوص هزینه های کیفیت در سازمانهای خدماتی به زبان فارسی می باشد که مواردی نظیر مقدمه، تاریخچه هزینه های کیفیت، ویژگیهای خدمات، کیفیت خدمات، تعریف هزینه یابی کیفیت، طبقه بندی معمول هزینه های کیفیت در سازمانهای خدماتی، دلایل اهمیت هزینه های کیفیت، بررسی موردی در GIROBANK و ... را در 30 اسلاید ارائه می کند. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید