شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,513
بازدید دیروز: 25,852
بازدید کل: 151,581,193
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 98
کاربران حاضر: 98
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع برون سپاری Outsourcing
چکیده:

این فایل شامل اسلایدهایی در خصوص برون سپاری Outsourcing به زبان فارسی می باشد که مواردی نظیر برخی واقعیتها در حوزه برون سپاری، استراتژی غالب در دهه 90، برون سپاری عروسک باربی، هند یک الگوی موفق در برون‌سپاری، تعاریف ارائه شده برای برون سپاری، برون سپاری چیست؟، انواع برون سپاری، فرق برون سپاری تاکتیکی( سنتی) با برون سپاری استراتژیک، برون سپاری در ایران، نمونه های برون سپاری، عملیات برون سپاری شده در شرکت بوتان، دلایل شکست پروژه های برون سپاری درایران، متدولوژیIAP، تحقیق کیفی بر روی برون سپاری، استراتژی برای برون سپاری، موضوعات مربوط به سیاست و خط مشی برون سپاری، فرآیندهای تصمیم گیری برای برون سپاری، چه نوع فعالیت هایی را می توان برون‌سپاری کرد؟، مدیریت روابط برون سپاری و ... را در 45 اسلاید ارائه می کند.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: برون سپاری، استراتژی، ایران، دلایل شکست، Outsourcing
نویسنده(گان): محمدرضا احمدی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 45
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.