شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,384
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,671,387
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 137
کاربران حاضر: 137
بررسی اثربخشی تبلیغات در فضای وب در سایت های ایرانی بر اساس مدل سلسله مراتب تاثیرات
چکیده:

این مقاله با هدف بررسی اثربخشی تبلیغات در محیط مجازی در سایت های ایرانی، با استفاده از مدل سلسله مراتب تاثیرات به آزمون 6 فرضیه ، می پردازد. جامعه آماری این پژوهش 400 نفر از دانشجویان و کارمندان دانشگاه دولتی و آزاد اسلامی سمنان می باشد. گردآوری داده ها توسط پرسشنامه صورت گرفته است که در پرسشنامه از کاربران اینترنت خواسته شده است که آیا پاسخ دهند آیا تبلیغ در آن فضا می تواند باعث آگاهی بخشی، ترغیب، ترجیح و در نهایت خرید آنها شود؟ تجزیه و تحلیل داده های جمعیت شناختی توسط نرم افزار spss و آزمون فرضیه ها توسط نرم افزار lisrel انجام گرفته است . برای تحلیل فرضیه ها از مدل معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تاییدی استفاده گردیده است که در نهایت همه فرضیه ها تایید شدند.

کلید واژه: تبلیغات، اینترنت، اثربخشی، سلسله مراتب تاثیرات
نویسنده(گان): وحید شرفیان، داود فیض، حسین اصغری، فاطمه حسن پور سندیانی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.