شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,702
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,541,389
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 60
کاربران حاضر: 60
بررسی اثربخشی تبلیغات در فضای وب در سایت های ایرانی بر اساس مدل سلسله مراتب تاثیرات
چکیده:

این مقاله با هدف بررسی اثربخشی تبلیغات در محیط مجازی در سایت های ایرانی، با استفاده از مدل سلسله مراتب تاثیرات به آزمون 6 فرضیه ، می پردازد. جامعه آماری این پژوهش 400 نفر از دانشجویان و کارمندان دانشگاه دولتی و آزاد اسلامی سمنان می باشد. گردآوری داده ها توسط پرسشنامه صورت گرفته است که در پرسشنامه از کاربران اینترنت خواسته شده است که آیا پاسخ دهند آیا تبلیغ در آن فضا می تواند باعث آگاهی بخشی، ترغیب، ترجیح و در نهایت خرید آنها شود؟ تجزیه و تحلیل داده های جمعیت شناختی توسط نرم افزار spss و آزمون فرضیه ها توسط نرم افزار lisrel انجام گرفته است . برای تحلیل فرضیه ها از مدل معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تاییدی استفاده گردیده است که در نهایت همه فرضیه ها تایید شدند.

کلید واژه: تبلیغات، اینترنت، اثربخشی، سلسله مراتب تاثیرات
نویسنده(گان): وحید شرفیان، داود فیض، حسین اصغری، فاطمه حسن پور سندیانی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه