شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,695
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,671,698
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 137
کاربران حاضر: 137
فرصت ها و چالش های مدیریت تبلیغات اینترنتی در سناریوی فناوری نوین
چکیده:

بازاریابی اینترنتی تحت عنوان بازاریابی وب سایت یا بازاریابی آن لاین شناخته شده است و همچنین بهتر، تحت عنوان بازاریابی محصولات یا خدمات در اینترنت یا وب سایت شناخته می شود. این یک روش بسیار مفید برای سازمانهاست تا خدمات یا محصولاتشان را به مناسب ترین روش ها تبلیغ کنند. اینترنت نقش بسیار مهمی در سناریوی فناوری نوین خواهد داشت . بیشتر ماهیت بازرایابی اینترنتی، از لحاظ فراهم سازی عکس العمل سریع کاربر، و عکس العمل های دریافت شده، یک کیفیت منحصر بفرد بازاریابی به شمارمی رود. این مقاله درمورد این حقیقت تاکید می‌کند که بازاریابی اینترنتی دامنه گسترده ای دارد زیرا نه تنها به اینترنت، ایمیل و خصیصه‌های بی‌سیم تاکید می کند بلکه شامل سیستم مدیریت پایگاه داده مشتری دیجیتال و مدیریت ارتباط مشتری الکترونیک (ECRM) می با شد. همچنین در این مقاله به مزایای تبلیغات اینترنتی و فرصت های پیش رو پرداخته، سپس چالش های موجود مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در انتها نیز نقش تبلیغات اینترنتی در ارتباطات راه دور و استراتژی های مهم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کلید واژه: تبلیغات اینترنتی، فرصت ها و چالش ها، بازاریابی آن لاین، وب سایت، فروش اینترنتی
نویسنده(گان): داریوش حسن پور گل افشانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علی آباد کتول
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.