ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 16,878
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,527,156
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 75
کاربران حاضر: 75
تعداد دریافت: 31
تعداد بازدید: 3895
نقش فناوری اطلاعات در نگهداری و تعمیرات
چکیده:
عصر حاضر عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات است . فناوری اطلاعات به عنوان یک پدیده، جزء لاینفک زندگی امروزین شده است . دسترسی سریع، صحیح و بهنگام از اطلاعات باعث گردیده است که سیستم های دهه های گذشته صحنه را ترک کرده و جای خود را به روشها و پدیده های جدیدی چون فناوری اطلاعات بسپارند. فناوری اطلاعات در سیستم های نگهداری و تعمیرات(نت) نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار گشته و کاربردهای متنوعی یافته است. کنترل اتوماتیک یکی از کاربردهای فناوری اطلاعات است . تعمیرات از راه دور، تعمیرات مجازی و آموزش مجازی از کاربردهای دیگری می باشند که از پرتو فناوری اطلاعات نشات می گیرند. در این مقاله به این موارد به تفصیل پرداخته می شود.
کلید واژه:
فناوری اطلاعات، IT، نت، نگهداری و تعمیرات
نویسنده(گان):
محمد باقر رضامند، همت ویسی، عبدالله افشاریان
منبع:
سومین کنفرانس نگهداری تعمیرات
موضوع:
فناوری اطلاعات
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
211 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved