شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,223
بازدید دیروز: 34,003
بازدید کل: 151,670,900
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 100
کاربران حاضر: 100
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع فرهنگ سازمانی
چکیده:

این فایل شامل اسلایدهایی در خصوص فرهنگ سازمانی به زبان فارسی می باشد که مواردی نظیر فرآیند مدیریت بر فرهنگ سازمانی، مفهوم و ویژگیهای فرهنگ و فرهنگ سازمانی، تعاریف فرهنگ سازمانی، اهمیت، نقش و نشانه های فرهنگ سازمانی، فرهنگ غالب سازمان ، خرده فرهنگ های سازمان، فرهنگ سازمانی قوی، اجزاء فرهنگ سازمانی (سطوح فرهنگ سازمانی )،  ارزشها و هنجارها،  باورها، آشنایی با مدلهای فرهنگ سازمانی، طبقه بندی دوریس ومیلر، الگوی پیترز وواترمن، مدلAGIL  (پارسونز)، مدل کوئین، طبقه بندی دنیسون، خلق فرهنگ سازمانی، چگونگی حفظ و تقویت فرهنگ سازمانی، تغییر فرهنگ سازمانی، آماده سازی فرهنگ سازمانی، رابطه فرهنگ و استراتژی، مطالعات انجام شده در حوزه فرهنگ سازمانی و .... را در 56  اسلاید ارائه می کند.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید. همنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: فرهنگ سازمانی، مدلها، طبقه بندی، تغییر فرهنگ
نویسنده(گان): سمیرا سهیلی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: رفتار سازمانی
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 56
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.