این فایل شامل اسلایدهایی در خصوص تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی به زبان فارسی می باشد که مواردی نظیر تعریف تجارت الکترونیک، دیدگاه های تجارت الکترونیک (دیدگاه محتوایی یا اجزایی، دیدگاه فرایندی، دیدگاه سیستمی)، مزایای تجارت الکترونیک (مزایای محسوس، مزایای نامحسوس)، موانع به کارگیری تجارت الکترونیک، انواع تجارت الکترونیک، مدلهای کسب و کار الکترونیک، ارزیابی وب سایت های e-commerce (عناصروب سایت تجارت الکترونیک، دوره های مختلف توسعه وب، مشخصه های عناصر وب سایت تجارت الکترونیک در دوره های مختلف توسعه وب)، مطالعات موردی در تجارت الکترونیک، مقایسه کسب وکار الکترونیک و تجارت الکترونیک و بازاریابیالکترونیکی، تعریف بازاریابی االکترونیکی و تفاوت آن با بازاریابی سنتی، آمیخته بازاریابی سنتی در بازاریابی اینترنتی (محصول در بازاریابی اینترنتی، قیمتگذاری در بازایابی اینترنتی، توزیع در بازاریابی اینترنتی، ترفیع در بازرایابی اینترنتی)، ارتباطات در بازاریابی اینترنتی (مدل سنتی ارتباطات بازاریابی، مدل نوین ارتباطات بازاریابی) ، تحقیقات بازاریابی اینترنتی و مطالعات موردی بازاریابی اینترنتی را در 37 اسلاید ارائه می کند. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید. همنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید