شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,844
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,662,847
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 74
کاربران حاضر: 74
پرسشنامه ارزش ادراکی از مکان گردشگری، بر اساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
چکیده:

پرسشنامه پیش رو جهت تحقیقی با موضوع " ارائه مدل ارزش ادراکی از مکان گردشگری، بر اساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری" طراحی شده است. این پرسشنامه در صدد است تا میزان درک افراد را از ماقصد گردشگری مورد آزمون قرار دهد. پرسشنامه شامل 25 سوال با طیف پاسخگویی لیکرت می باشد
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 4000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: پرسشنامه ارزش ادراکی، گردشگری، ارزش ویژه برند
نویسنده(گان): محمدرضا مایلی
منبع: پرسشنامه محقق ساخته
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 3
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.