تأکید اصلی در این بررسی موردی بر ارزیابی متدولوژیهای مناسب برای مدلسازی و اندازه گیری کیفیت فروشگاههای زنجیره ای شهروند با داده های فرضی است. معیارهایی که در اینجا می تواند مطرح گردد در 3 دسته کلی مطرح می شوند: معیار عملکرد مالی، معیار رضایت مشتریان و معیار رضایت کارکنان. در این بررسی از بین فروشگاههای شهروند 4 فروشگاه مورد بررسی قرار گرفته است. در این بررسی موردی در ابتدا به بی مقیاس نمودن ( از روش نرم یا نرمالیزه و روش خطی) پرداخته و سپس به وزن دهی یا ارزیابی اوزان برای شاخص ها به روشهای آنتروپی (بی نظمی)، روش AHP (با بررسی سازگاری)، AHP گروهی، SAW، تاپسیس TOPSIS، الکتر ELECTRE و روش تخصیص خطی می پردازیم و درنهایت برای انتخاب بهترین ترکیب با توجه به روشهای انجام شده از معیارهای میانگین رتبه ها، قاعده اکثریت (روش بردها) و روش کوپلند استفاده می کنیم. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید.