شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,004
بازدید دیروز: 24,996
بازدید کل: 151,919,036
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 221
کاربران حاضر: 221
بررسی موردی (Case study) درس تئوری تصمیم گیری (رتبه بندی فروشگاههای زنجیره ای با روشهای MADM)
چکیده:

تأکید اصلی در این بررسی موردی بر ارزیابی متدولوژیهای مناسب برای مدلسازی و اندازه گیری کیفیت فروشگاههای زنجیره ای شهروند با داده های فرضی است. معیارهایی که در اینجا می تواند مطرح گردد در 3 دسته کلی مطرح می شوند: معیار عملکرد مالی، معیار رضایت مشتریان و معیار رضایت کارکنان. در این بررسی از بین فروشگاههای شهروند 4 فروشگاه مورد بررسی قرار گرفته است.
در این بررسی موردی در ابتدا به بی مقیاس نمودن ( از روش نرم یا نرمالیزه و روش خطی) پرداخته و سپس به وزن دهی یا ارزیابی اوزان برای شاخص ها به روشهای آنتروپی (بی نظمی)، روش AHP (با بررسی سازگاری)، AHP گروهی، SAW، تاپسیس TOPSIS، الکتر ELECTRE و روش تخصیص خطی می پردازیم و درنهایت برای انتخاب بهترین ترکیب با توجه به روشهای انجام شده از معیارهای میانگین رتبه ها، قاعده اکثریت (روش بردها) و روش کوپلند استفاده می کنیم.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید.

 
کلید واژه: بررسی موردی، درس تئوری تصمیم گیری، رتبه بندی فروشگاههای زنجیره ای، روشهای MADM)
نویسنده(گان): مریم بهرامی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تصمیم گیری
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 24
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.