گردشگری امروزه نقش بسیار حساسی را در فعالیتهای اقتصادی و مبادلات تجاری جهان ایفا می کند و یکی از مهمترین صنایع قرن بیست و یکم تلقی می گردد. در این مقاله به بررسی وضعیت یکی از تقسیمات صنعت گردشگری تحت عنوان صنعت هتلداری خواهیم پرداخت. صنعتی که علیرغم توان بالقوه در جذب درآمدهای ارزی کشور از استانداردهای روز جهانی فاصله بسیاری دارد. هدف از این مقاله ارائه روشی جدید برای اولویت بندی عوامل کیفیت خدمات در صنعت هتلداری می باشد که در این راستا از مدل تلفیقی کانو-HOLSERV در یکی از هتل های پنج ستاره تهران استفاده می شود. تعداد نمونه میهمانان 116 نفر خواهد بود که بعد از اخذ یک نمونه مقدماتی و محاسبه واریانس داده ها بدست آمده و به صورت تصادفی انتخاب می شوند. روش گردآوری اطلاعات در ابتدا بصورت کتابخانه ای و در مرحله اصلی تحقیق، بصورت میدانی می باشد و از ابزار پرسشنامه برای بررسی نظرات میهمانان استفاده گردید. نتایج تحقیق منجر به اولویت بندی عوامل کیفیت خدمات در هتل مورد مطالعه از نگاه میهمانان به سه شیوه ی مختلف گردید که خواسته های مختلف مدیریت را تحت پوشش قرار می دهد.