ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 17,368
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,618,740
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 535
کاربران حاضر: 535
تعداد دریافت: 7
تعداد بازدید: 2669
افزایش بار محوری و نقش آن در تعمیر و نگهداری خطوط راه آهن
چکیده:
راهکار افزایش بار محوری به منظور افزایش ظرفیت حمل و نقل ریلی در دستور کار راه آهن ایران قراردارد. در حال حاضر پروژه های متعددی در زمینه ارزیابی میزان باربری ابنیه فنی وادوات روسازی تعریف و در دست مطالعه قرار دارد .ولی به یک موضوع کمتر پرداخته شده است و آن مقدار افزایش هزینه تعمیر و نگهداری ناشی از افزایش بار محوری و نرخ خرابی پارامترهای هندسی می باشد که آیتم مهمی در زمینه ایمنی است و در این مقاله برای وضعیت خطوط ایران تحلیل و محاسبه شده است . البته هدف از این تحقیق رد لزوم افزایش بار محوری نمی باشد بلکه روشنگر مباحثی است که می تواند در برنامه ریزی دقیق و مهندسی در جهت کاهش هزینه ها و افزایش بازده اقتصادی ناشی از افزایش بار محوری موثر باشد
کلید واژه:
بار محوری، نرخ خرابی، راه آهن، پارامترهای هندسی، تعمیر و نگهداری
نویسنده(گان):
فریدون رضایی، علیرضا وفادار
منبع:
سومین کنفرانس نگهداری تعمیرات
موضوع:
نگهداری و تعمیرات
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
6
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
99 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved