شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,956
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,586,386
کاربران عضو: 3
کاربران مهمان: 114
کاربران حاضر: 117
دانلود پرسشنامه مدل کانو (KANO) در صنعت هتلداری
چکیده:

دکتر نوریاکی کانو یکی از برجسته ترین صاحبنظران علم مدیریت کیفیت، در مدل خود نیازمندیهای مشتریان و یا بعبارت دیگر خصوصیات کیفی محصولات را به سه دسته اصلی تقسیم می­ کند و هر نوع نیازمندی را در یک نمودار دوبعدی نشان می­ دهد. الزامات و خصوصیات کیفی مدل کانو عبارتند از: الزامات اساسی، الزامات عملکردی، الزامات انگیزشی، بی تفاوتی، سوال برانگیز و معکوس
در پرسشنامه کانو برای هر ویژگی یا شاخص تعیین شده یک زوج سوال طراحی می­ شود:
1-  اگراین ویژگی در این محصول وجود داشته باشد، تا چه حد در میزان رضایت شما، تأثیرمی­ گذارد؟ (سوالات کارکردی)
2- اگر این ویژگی در محصول وجود نداشته باشد، تا چه حد در میزان رضایت شما، تأثیر می گذارد؟ (سوالات غیرکارکردی)
پاسخ به این سوالات در شکل: دوست دارم (راضی)،باید باشد،بی­ تفاوتم، تحمل می کنم (قابل تحمل) و دوست ندارم (ناراضی)، مطرح می­ گردد.
ارزیابی پرسشنامه کانو بر اساس ماتریس ارزیابی کانو صورت می گیرد. با توجه به پاسخ هر فرد به سوالات کارکردی و غیرکارکردی و با استفاده از ماتریس ارزیابی کانو مشخص می­ شود که پاسخ وی در کدام دسته جای می­ گیرد.
در فایل ارائه شده نسخه فارسی و انگلیسی پرسشنامه به همراه توضیح درباره این مدل و ماتریس ارزیابی کانو ارائه شده است.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید.

شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: پرسشنامه، مدل کانو (KANO)، صنعت هتلداری
نویسنده(گان): علی یونسیان
منبع: پایان نامه کارشناسی ارشد
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.