شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,391
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,674,394
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 94
کاربران حاضر: 95
معیارهای بازاریابی: دیدگاههای مدیران برزیلی
چکیده:

این مطالعه به بررسی چگونگی رویکرد مدیران بازاریابی در برزیل می پردازد . بااستفاده داده هایی از مقیاس بزرگ مطالعه تجربی دربرزیل، ما تمرکز بر دیدگاه شیوه های مدیران در سنجش بازاریابی و شناسایی شاخصهایی که آنها تاکید دارند، داریم . یافته ها، عملکرد مدیریتی برزیلی ها را منعکس می کند که نشان می دهد مدیران ترکیبی از معیارهارا استفاده می کند .مواردی مانند تعداد کل مشتریان، تعدادشکایات و رضایت مشتری ازجمله شناخته شده ترین وپرکاربرد ترین معیارها هستند.نتایج 10تا ازمناسبترین معیارها در 4گروه بررسی شد:شامل دید مشتری،مالی ، چشم انداز محصول و بازار و نو آوری . شاخص های مرتبط با دید مشتری برای مدیران برزیلی ، مهمترین می باشند . علاوه بر این، ما نتایج راموررد بحث قرار می دهیم .ومقایسات رابا مطالعات انجام شده در انگلیس وچین انجام می دهیم . در نهایت نتایج وراه رابرای تحقیقات آینده ارائه می کنیم.

کلید واژه: سنجش عملکرد ،معیارهای بازاریابی ، عملیات مدیریتی برزیلی
نویسنده(گان): پریسا نظامی
منبع: ارسالی مترجم
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1389
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.