شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,357
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,123,039
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 159
کاربران حاضر: 160
اسلایدهای خلاصه درس مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته ویژه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تالیف علیرضا سلامی- بخش نهم: ارتباطات
چکیده:

این فایل شامل 16 اسلاید مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته ویژه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مربوط به موضوع (ارتباطات) بر مبنای فصل 9 کتاب مبانی رفتار سازمانی (یک جلدی) استیفن پی. رابینز می باشد.

توجه: این فایل غیرقابل ویرایش و پرینت می باشند و به دلیل دارا بودن رمز، بر روی موبایل (برنامه های اندروید) اجرا نمی شود.

برای دریافت به صورت فایل پاورپوینت با پسوند ppsفایل ابتدا عضو سایت شده و پس از افزایش اعتبارفایل را دانلود کنید.  برای مشاهده و دانلود اسلایدهای بخشهای دیگر این مجموعه  اینجا را کلیک کنید
«مدیریت رفتار سازمانی» یکی از سرفصلهای مهم آزمون کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت دانشگاه پیام نور می باشد. یکی از دغدغه های اساسی داوطلبان رشته های مختلف مدیریت در درس مدیریت رفتار سازمانی ، وجود مجموعه ای جامع و کامل است که بتواند کلیه نکات کلیدی آزمون را در خود جای دهد. مجموعه ای که اینجا در قالب 17 فایل پاورپوینت در اختیار شما قرار داده شده، چکیده ای است از منبع اصلی مدیریت رفتار سازمانی  پیشرفته در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای رشته های مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی و مدیریت کارآفرینی (گرایش کسب و کار جدید) که در برگیرنده نکات کلیدی و مباحث مهم آن منبع می باشد. مجموعه ای که تجربیات سالهای گذشته نشان داده تا حد زیادی توانسته پاسخگوی نیاز متقاضی جهت جمع بندی نهایی مطالب مدیریت رفتار سازمانی  باشد. به عبارت دیگر در صورت مطالعه منبع اصلی یا کتب کمک درسی موسسات آموزشی مختلف، این مجموعه می تواند در جمع بندی مطالب آموخته شده و توجه بیشتر به نکات و مباحث مهم برای داوطلبان بسیار کاربردی و موثر باشد. در پایان لازم به ذکر است به جز داوطلبان و دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد، این مجموعه می تواند برای مدیران و کارکنان شرکتهای مختلف و یا هر شخص دیگری که با مطالب مدیریتی سرو کار دارد بسیار کاربردی باشد.
توجه:این فایلها طی قرارداد همکاری مورخ 4 آبان 1390 ازطرف آقای علیرضا سلامی در اختیار سایت مدیر قرارگرفته است و هرگونه کپی برداری یا انتشار مجدد آن به هر نحوی(کتبی و الکترونیک)  شرعا و قانونا مجاز نمی باشد و قابل پیگیری است.

کلید واژه: اسلایدهای خلاصه درس، مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، کنکور کارشناسی ارشد، فراگیر دانشگاه پیام نور، علیرضا سلامی، ارتباطات
نویسنده(گان): علیرضا سلامی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: رفتار سازمانی
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 1600
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.