شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,142
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,685,042
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 120
کاربران حاضر: 120
مدیریت تحقیقات و نوآوری و نقش آن در سازمان های دانش محور
چکیده:

کسب مزیت رقابتی از راه نوآوری، فرآیندی بسیار پیچیده ای است. این فرآیند آکنده از پیچیدگی های فنی، وابستگی متقابل تخصص های مختلف، عدم قطعیت و روابط کاری بسیار پیچیده است. از این رو تحقیقات و ایده های نوآور در سازمان باید به خوبی برقرار و مدیریت شوند تا ایده های نوآورانه بتوانند در قالب محصولات و خدمات جدید به بازار عرضه شوند. بر این اساس، مقاله حاضر که از لحاظ روش تحقیق از نوع مقالات(تحقیقات) کیفی و کتابخانه ای می باشد، با هدف بررسی عملکرد مدیریت تحقیقات و نوآوری و نقش آن در سازمان های رقابتی تهیه و تدوین گردیده است که جهت بررسی و تحلیل موضوع به مدیریت نوآوری، تأکید بر کار تیمی، بررسی شاخص های عملکرد نوآورانه، عوامل مؤثر بر آن پرداخته شده است.

کلید واژه: مدیریت تحقیقات، نوآوری، سازمان دانش محور
نویسنده(گان): احمد رضایی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.