شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,936
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,673,939
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 79
کاربران حاضر: 79
ارزیابی طراحی داخلی و چیدمان فروشگاه شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک تجارت
چکیده:

آرایش فضای داخلی و طراحی داخلی تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب علی الخصوص در مکانهای عمومی دارد.و علاوه بر این می تواند همانند یک اثر هنری شاخص و یا یک نماشگاه با مردم در ارتباط باشد. علت انتخاب این موضوع، که در بانک تجارت به عنوان یکی از خدمات ارائه شده به کارکنان آن است و در واقع یک عامل ایجاد کننده امنیت روانی اقتصادی و یک موضوع مشتری مداری داخل سازمان میباشد،در مقایسه با دیگر فروشگاهها از اصول طراحی و چیدمان که در نتیجه آثار روانی در بر دارد ، نسبت به یک فروشگاه عرضه کننده محصولات مختلف و بزرگ در سطح شهر فاصله زیادی دارد. در این نوشتار ابتدا سعی شد ضمن ارائه تعریفی از فروشگاههای زنجیره ای، برخی ویژگیهای عمده آنها از جمله امتیازات و معایبشان در مقایسه با خرده فروشیهای معمولی و همچنین فوائد اجتماعی آنها به اختصار بیان شود. برای بهتر شدن موقعیت فروشگاهای شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک تجارت پیشنهاد می گردد:....

کلید واژه: فروشگاه زنجیره ای، خرده فروشی ، عمده فروشی ، چیدمان فروشگاهی
نویسنده(گان): رضا نجار
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 30
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.