شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,572
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,673,575
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 146
کاربران حاضر: 147
بررسی اثر تبلیغات اینترنتی بر فروش صفحات وب شرکت کلیم آی تی
چکیده:

در جهان امروز دستیابی به ابزارهای پیشرفته در ارائه ویژگیها و خصوصیات محصول تولیدی واحدهای اقتصادی و کاهش هزینه های بازیاریابی نقش موثری در کاهش قیمت تمام شده محصول دارد. در این راستا بازاریابی محصول تولیدی و همچنین خرید مناسب مواد اولیه می تواند واحدهای تولیدی را در عرصه رقابت تجاری موفق نماید . یکی از ابزارها و تکنولوژی نوین بازاریابی و ارائه شرایط و خصوصیات محصولات تولیدی نفوذ به شبکه های تبلیغات اینترنتی و بهره برداری از شبکه گسترده و جهانی شبکه مذکور می باشد. در مقاله حاضر رابطه مستقیم و اثر گذاری بازازیابی و تبلیغ اینترنتی از طریق شبکه و صفحات وب شرکت کلیم آی تی به عنوان یکی از مهمترین صفحات تبلیغ و بازار سنجی مورد نظر می باشد . با توجه به تنوع و پیچیدگی خاص شبکه های اینترنتی و کاهش هزینه و دسترسی آسان متقاضیان خدمات و کالا به وب سایتهای بازرگانی اهمیت توسعه و تجهیز وب سایتهای بازرگانی در فروش محصول و جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی و وقت گرانبهای مردم و جلو گیری از مراجعات مستقیم به مراکز عرضه مشخص می گردد. چه رابطه ای بین تبلیغات اینترنتی شرکت کلیم آی تی با فروش بیشتر شرکت کلیم آی تی وجود دارد؟ پارامترهایی که در این پژوهس بررسی می گردد شامل عوامل: نوع محصول تولیدی ،قیمت محصول تولیدی،توزیع آن و پیشبرد فروش آن است. و در پایان پیشنهاداتی در رابطه با وضع اقتصادی پرسش شوندگان و پارامترهای بالا ارائه میگردد.

کلید واژه: تبلیغات اینترنتی، وب سایت، بازرگانی الکترونیک، بازاریابی، بازارسنج
نویسنده(گان): رضا نجار
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1388
تعداد صفحات: 45
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.