ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 16,666
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,618,038
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 650
کاربران حاضر: 650
تعداد دریافت: 19
تعداد بازدید: 3324
راهنمای تدوین استراتژی نگهداری تعمیرات در یک واحد تولیدی
چکیده:
نگهداری و تعمیرات(نت) و پشتیبانی فنی تولید در یک واحد تولیدی دارای اهمیت کلیدی است و هرگونه تغییر در محصول و یا ارائه محصول جدید، بالا بردن کیفیت و غیره این بخش را تحت تاثیر قرار می دهد. قوت و ضعف این بخش مستقیماً در بهره وری و سود دهی تولید تاثیر دارد. بنابراین داشتن یک استراتژی مشخص برای این بخش در راستای استراتژی های واحد تولیدی از اهمیت بالائی برخوردار است. هدف از این مقاله ارائه یک راهنمایی برای تدوین استراتژی فوق است. مباحثی مثل: وضعیت فعلی بنگاه، برنامه های واحد تولیدی در ارتباط با کمیت و کیفیت محصول یا ارائه محصول جدید، نیروی انسانی و سطح توانایی آن، مباحث جدید در نت، تاثیر تکنولوژی های نوین بر نت مطالعه و یک متدولوژی برای تدوین استراتژی نت پیشنهاد می شود. آرمان سازی، توسعه مدل استراتژیک و برنامه پیاده سازی اجزاء اصلی این متدولوژی است. در بخش های بعدی مقاله با تشریح مراحل مختلف متدولوژی به چگونگی پیاده سازی آن اشاره می شود.
کلید واژه:
استراتژی، نت
نویسنده(گان):
حسینعلی حاجیلو، علیرضا علی احمدی
منبع:
سومین کنفرانس نگهداری تعمیرات
موضوع:
نگهداری و تعمیرات
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
11
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
125 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved