شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 31,335
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,134,017
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 129
کاربران حاضر: 129
دانلود اسلایدهای تئوریهای مدیریت ویژه کنکور کارشناسی ارشد - بخش چهارم (برنامه ریزی)
چکیده:

این فایل شامل 66 اسلاید تئوریهای مدیریت ویژه کنکور کارشناسی ارشد مربوط به موضوع (برنامه ریزی) می باشد. برای دریافت فایل به صورت ppsx ابتدا  عضو سایت شده و پس از افزایش اعتبار به میزان 5200 تومان فایل را دانلود کنید.  برای مشاهده و دانلود اسلایدهای بخش های دیگر این مجموعه  اینجا را کلیک کنید.

توجه: این فایل غیرقابل ویرایش و پرینت می باشند و به دلیل دارا بودن رمز، بر روی موبایل (برنامه های اندروید) اجرا نمی شود.

تئوریهای مدیریت یکی از سرفصلهای مهم کنکور کارشناسی ارشد رشته های مدیریت اجرایی، مجموعه مدیریت، مهندسی سیستمها و بهره وری و ... می باشد. یکی از دغدغه های اساسی داوطلبان این قبیل رشته ها در درس تئوریهای مدیریت، وجود مجموعه ای جامع و کامل است که بتواند کلیه نکات کلیدی کنکور را در خود جای دهد. مجموعه ای که در اختیار شما قرار داده شده، چکیده ای است از منابع اصلی کنکور کارشناسی ارشد رشته های فوق که در برگیرنده نکات کلیدی و مباحث مهم این منابع می باشد. مجموعه ای که تجربیات سالهای گذشته نشان داده تا حد زیادی توانسته پاسخگوی نیاز متقاضی جهت جمع بندی نهایی مطالب تئوریهای مدیریت باشد. به عبارت دیگر در صورت مطالعه منابع اصلی یا کتب کمک درسی موسسات آموزشی مختلف، این مجموعه می تواند در جمع بندی مطالب آموخته شده و توجه بیشتر به نکات و مباحث مهم برای داوطلبان بسیار کاربردی و موثر باشد. کل این مجموعه شامل 23 فایل است که سه حوزه «مدیریت عمومی»، «مدیریت رفتار سازمانی» و «مدیریت منابع انسانی» را در خود جای داده است. در پایان لازم به ذکر است به جز داوطلبان و دانشجویان کنکور کارشناسی ارشد، این مجموعه می تواند برای مدیران و کارکنان شرکتهای مختلف و یا هر شخص دیگری که با مطالب مدیریتی سرو کار دارد بسیار کاربردی باشد.
  
توجه:   این فایلها طی قرارداد همکاری مورخ 4 آبان 1390 از طرف آقای علیرضا سلامی در اختیار سایت مدیر قرار گرفته است و هرگونه کپی برداری یا انتشار مجدد آن به هر نحوی (کتبی و الکترونیک)  شرعا و قانونا مجاز نمی باشد و قابل پیگیری است.

کلید واژه: دانلود اسلاید، خلاصه، جزوه، تئوریهای مدیریت، تالیف، علیرضا سلامی، برنامه ریزی
نویسنده(گان): علیرضا سلامی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تئوریهای مدیریت
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 66
قیمت (تومان): 5200
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.