شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 21 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,437
بازدید دیروز: 16,800
بازدید کل: 152,109,452
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 72
کاربران حاضر: 72
مبانی نظری بازرگانی بین الملل
چکیده:

ملت‌ها از دیرباز برای برآوردن نیازهای خود و همچنین کسب درآمد به بازرگانی بین‌المللی مباردت نموده‌اند. اما امروزه اهداف مهم سیاسی و اقتصادی دیگری نیز در این قلمرو مطرح می‌باشد.بدون شک آشنایی با مبانی نظری و دیدگاه‌های بزرگان علم اقتصاد و مدیریت و آگاهی از زمینه‌های پیدایش و تحولات این حوزه برای دانشجویان و دست اندرکاران بسیار سودمند خواهد بود.در این سمینار آموزشی تلاش شده است به زبانی ساده این امکان برای علاقمندان فراهم شود. اسلایدها به صورت پی دی اف قابل دانلود است.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همنین می توانید سایر اسلایدهای موجود را از اینجا مشاهده کنید.

کلید واژه: بازرگانی بین الملل،نظریه مرکانتیلیسم ، نظریه برتری مطلق و برتری نسبی، نظریه هکچر – اهلین ،معمای لئونتیف ،نظریه سیکل عمر کالا ،نظریه مزیت‌های پیشتاز بودن ،مزیت رقابتی ملی
نویسنده(گان): سید ابوالفضل احمدی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.