شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,673
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,689,573
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 89
کاربران حاضر: 89
ارائه مدلی برای کسب و کار فیزیوتراپی و انتخاب بخش‌بندی مناسب
چکیده:

دنیای مجازی مقوله کسب و کار را دگرگون ساخته است.جهان امروز، جهان کسب وکارهای اینترنتی است. تب دنیای مجازی در حال شیوع در ایران است از این رو باید هر چه سریعتر باید با این قافله هم راستا شد یا بازی را به پیشرانان واگذار نمود.در این میان آنچه بیش از همه در کنج عزلت قرار گرفته دنیای بهداشت و درمان است. در این مقاله هدف این است که به اعماق دنیای بهداشت و درمان غوطه‌ور شویم و به عنوان نمونه به بررسی مدل‌های کسب و کار در دنیای فیزیوتراپی دست یازیم و در نهایت بخش‌بندی مناسبی ارائه نماییم که هنوز بکر باقی مانده و می‌تواندبرای خدمات گیرنده و خدمات دهنده سودآوری قابل توجهی به همراه داشته باشد. هدف از این مقاله معرفی فیزیوتراپی به عنوان یک رشته نسبتا جوان، بررسی کسب و کار آن و معرفی عوامل قوت و ضعفی می‌باشد که هر مرکز فیزیوتراپی ویا هر فیزیوتراپ باید نسبت به آن شناخت داشته باشد و در نهایت در بخش دوم پس از ارائه مدل کسب و کار، بخش‌بندی گروهی از مشتریان که تا کنون به آن پرداخته نشده است، معرفی می‌گردد. در این راستا چالش‌های موجود در اثر فقدان بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و مزایای حاصل از استفاده آن در این حرفه معرفی خواهد شد. در نهایت هدفذ این است که به سوی ایجاد فیزیوتراپی الکترونیکی گام برداریم.

کلید واژه: فیزیوتراپی، مدل کسب و کار، مشتری، رقبا، فناوری اطلاعات، پرتال، فیزیوتراپی الکترونیکی
نویسنده(گان): آنیتا هادیزاده, محبوبه عادل زاده, یسنا قنبری
منبع: ارسالی کاربران
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.