شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 شهریور 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,187
بازدید دیروز: 34,687
بازدید کل: 166,269,080
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 171
کاربران حاضر: 172
استراتژی بازاریابی و ارزش‌ها
چکیده:

در این مقاله به ارتباط بین استراتژی بازاریابی و ارزش‌های جامعه که می‌تواند بر رفتار مصرف کننده تاثیر گذار باشد خواهیم پرداخت. مهمترین عناوین مورد بحث عبارتنداز: بازاریابی سبز، بازاریابی بر اساس جنسیت، موقعیت اجتماعی و سیستم طبقات اجتماعی، ماهیت خرده فرهنگ‌ها، خانواده، اجتماعی شدن مصرف کننده، بازاریابی برای نوزادان و کودکان.

کلید واژه: بازاریابی سبز، بازاریابی بر اساس جنسیت، موقعیت اجتماعی و سیستم طبقات اجتماعی، ماهیت خرده فرهنگ‌ها، خانواده، اجتماعی شدن مصرف کننده، بازاریابی برای نوزادان و کودکان.
نویسنده(گان): سید ابوالفضل احمدی
منبع: ارسالی کاربران
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1389
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.