ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 8,800
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,715,097
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 59
کاربران حاضر: 61
تعداد دریافت: 15
تعداد بازدید: 2601
مروری بر مدیریت نگهداری و تعمیرات فراگیر (TMM)
چکیده:
گرچه در سالهای اخیر سیستمهای جامع متفاوتی در زمینه نگهداری و تعمیرات (نت) طراحی و ترویج شده است،ولی به نظر می رسد تاکنون مطالعه محدودی در زمینه بررسی جامع یک سیستم فراگیر صورت گرفته است. در این مقاله یک سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات فراگیر (TMM) معرفی و پیشنهاد شده است. این سیستم در سه بخش مجزا شامل مدیریت، عملیات و مدیریت تجهیزات و وسایل نت تشریح شده است. همچنین، فرآیند بهبود تطبیقی نت نیز بعنوان زیرمجموعه مهمی از سیستم نت فراگیر مورد مطالعه قرار گرفته است. نتایج این مطالعه نشان می دهد سیستم پیشنهادی دارای وجوه تمایز قابل توجهی نسبت به سیستمهای رایج است. از جمله اینکه به سیستم مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) نزدیکتر بوده و همه کارکنان سازمان درآن مشارکت فعال دارند. همچنین، سیستم پیشنهادی از نظر تاکید ویژه بر ممیزی، بهبود تطبیقی و بهبود مستمر نت دارای مزیت نسبی است. در مجموع چنین به نظر می رسد که استراتژی مدیریت نت فراگیر نه تنها با خدمات سخت افزاری نت مرتبط است، بلکه موارد مهمی نظیر کیفیت، رضایت مشتری و ارزش مادی را نیز شامل می گردد.
کلید واژه:
مدیریت نت فراگیر، ممیزی، بهبود تطبیقی
نویسنده(گان):
آرش شاهین، اصغر حق شناس
منبع:
سومین کنفرانس نگهداری تعمیرات
موضوع:
نگهداری و تعمیرات
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
11
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
207 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved