شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 32,087
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,633,459
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 79
کاربران حاضر: 79
چالشهای مدیریت نگهداری و تعمیرات در هزاره سوم
چکیده:
در هزاره سوم سازمانها و شرکت های مختلف جهت حضور موفق در دنیای تجاری با چالش های متعددی مواجه هستند، بگونه ای که این چالش ها در مواردی منجر به تناقض می گردد. به طور حتم گذر از چنین شرایطی نمی تواند بدون تدبیر و استقبال از تحولات ضروری میسر گردد بنابراین نیاز به تغییر و تحولات، یکی از خصوصیات بارز این زمان می باشد . در این میان یکی از اساسی ترین عوامل برای تغییر کسب بازده دارایی از طریق توجه به امور نگهداری و تعمیرات در سازمانها می باشد.در این مقاله سعی شده است ضمن تأکید بر انجام تغییر و تحولات مورد نیاز در مدیریت نگهداری و تعمیرات، علاوه بر معرفی عوامل کلیدی یا اهرم های راهبردی، اهرمهای عملیاتی نیز مورد بررسی قرار گیرند .بدین منظور فرآیند مناسبی برای نگهداری و تعمیرات ارائه گردیده و دلایل عمده ای که منجر به بروز مشکلات در اجرای پروژههای تغییر و تحول می گردند از دیدگاه رفتاری مطرح و راهکارهای اثربخش در هر مورد متناسب با نیازهای سازمانها در هزاره سوم ارائه شده اند.
کلید واژه: نگهداری و تعمیرات، تحولات، رفتار سازمانی، اهرم های راهبردی
نویسنده(گان): مهدی ابزری، اکبر نیلی پور طباطبایی
منبع: سومین کنفرانس نگهداری تعمیرات
موضوع: نگهداری و تعمیرات
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.