شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,702
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,513,980
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 61
کاربران حاضر: 61
خلاقیت و نوآوری رمز دستیابی به استراتژی های رقابتی اثربخش در هزاره سوم: ارائه مدل مفهومی تعدیل یافته استراتژی های رقابتی پورتر بر مبنای نوآوری
چکیده:

استراتژی های رقابتی یا استراتژی کسب و کار سازمان چگونگی رقابت و برتری در برابر رقبا، چهارچوب ها و الگوی رقابت و جایگاه و چشم انداز لازم را برای سازمان تعیین می نمایند. از مهم ترین استراتژی های رقابتی که در ادبیات موضوع عنوان شده اند می توان به استراتژی های سه گانه رقابتی پورتر اشاره کرد. در این مقاله با بکارگیری نظرات خبرگان حوزه برنامه ریزی و پژوهش های انجام شده در عصر حاضر با بیان اهمیت خلاقیت و نوآوری در استراتژی های رقابتی؛ به ارائه مدل مفهومی تعدیل یافته استراتژی های رقابتی پورتر پرداخته شده و راهکارهایی جهت افزایش خلاقیت و نوآوری ارائه شده است.

کلید واژه: استراتژی های رقابتی پورتر، خلاقیت، نوآوری، سازمان های هزاره سوم، مزیت رقابتی
نویسنده(گان): محمد مهدوی مزده؛ حمیدرضا ضرغامی
منبع: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک و عملکرد
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1389
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه